Sunday, December 19, 2010

Results oh Results


Salam wbt.....

Wah dah hujung2 tahun nie,mesti keputusan exam yang dduduki bulan lepas akan menjengah.Sama jugak dengan aku,tiap kali je result nk kuar,mesti hati ni gundah gulana. Memikirkan adakah aku akan habis blajar nie On time.

Bila bukak web utk tgk result 2hari lepas,link amat truk sekali,al-maklumlah masing2 berlumba-lumba nk tgk result kn.Aku pn tergolong dalam golongan tu,tp hampeh,xleh tgk pn. Akhirnya msa yg dnantikan tiba juga akhirnya. Tepat jam 6.45am,terjaganye dr tido,aku trus mengadap laptop sahabatku,dengan keadaan dri yg separuh sedar tuh.Bila tgk je result tu, hatik terdetik perkataan "ALHAMDULILLAH".


My College

                                                            

Tapi biasa la,bila dh nk naik Semester baru nie,azam baru mesti ade. So aku pn tanam la dalam dri sendri jugak,utk sem depan,aku akan habiskn Sem7 aku dgn jayanya(semngat nih)...hehehe....

Maklumla sem7 nie,sem akhir sebelum ke alam praktikal plak..so sem7 nie sibuk ngan Final Year Project (FYP) jelah..Harap2 FYP aku nanti akan berjaya aku laksanakn.Insyaallah...amin...

Doakan aku yea kwn2....

Oh terlupa resuts aku....RAHSIA 




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...