Monday, January 10, 2011

Bermulanya.........

Semestinya sahabat2 blogger sekalian tertanya-tanya,apakah mksud sebenar yang ingin disampaikn oleh diriku ini. Hari nie terlewat membuat karangan entri ini disebabkan tajuk yang kat atas nie lah. Kerana agak sibuk dengan urusan duniawi ini, laman blog nie telah ku tinggalkan seharian...


Berbalik pada tajuk diatas,Bermulanya disini.........


Bermulanya sessi persekolahan bagi sessi Januari-Mei 2011



Bermulanya kesibukan aku terhadap urusan rumah sewa,kerana aku memegang "title" bendahari rumah


Bermulanya kesibukan ku dalam aktiviti bersukan


Bermulanya Semester persekolahan yang paling "busy". Kena siapkan Final Year Project


dan Lastly.........

Bermulanya urusan aku untuk berdiet....hehehe.....

P/S: Semua diatas Insyaallah aku akan pastikan ianya akan berjalan lancar, ttp yang last tu aku xpasti la....agak2 sahabat blogger,mcm mna??

Sama2 kita nantikan yea.....

Peace No War!!!!!!




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...