Thursday, January 20, 2011

Bosan Tahap Dewa

Salam geng...

Wah sudah lama kita tidak bersua di laman blog nie. Seperti biasa, ketiadaan masa dan kesibukan dalam menguruskan hal-hal berkaitan dengan sessi persekolahan yang baru bermula nie mmbuatkan diriku teramat sibuk. Disebabkan msalah itu, otak aku agak sesak utk menghasilkan entri2 yang agak bernas.

Jadi disebabkan hari ini, cuti umum di negeri selangor dan yang sewaktu dengan nya,aku dengan lapang hati menulis jugak entri ini, untuk membuktikan bahawa diriku masih wujud di dunia blog yang fana nie. Berbalik pada tajuk diatas,"Bosan Tahap Dewa". 

Kenapa aku berkata begitu, ini adalah disebabkan hari cuti umum ni aku xwat ape2 pn. Kawan2 sume bz dengan aktiviti masing2, aku plak duk kt rumah sewa sambil bermain game. Dah bosan main game, aku bkak Facebook plak, itu lah aktiviti aku utk hari ini.

 Game F1 dan Facebook utk aku menghilangkan bosan,but still bosan lagi....

Aduh,xde ke org nak ajak kluar nie,ak dah bosan giler nie.....aku bosan bosan dan bosan smpai ketahap dewa,sehingga kan aku ade msa utk menulis entri ini......

harap2 ade la yg ajak kluar hari nie,doa2kn la yea sahabat-sahabat blogger sekalian semoga ade yang ajak aku kluar dari kepompong rumah sewa nie......

P/s: Kalau kuar nak pg mna ek...any idea???

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...