Thursday, January 6, 2011

GERAM nye AKU!!!!!!

blog blog blog....jangan goblog sudah....hahaha....

hah itu dier pengenalan yang agak2 kasar disitu.Tapi itu la yang berlaku di dalam satu apartment yang agak cantik menarik ko mmg DEBOOM nie......hahaha....

alkisahnya cmnie....eeee GERAMNYA AKU.....sama ngan tajuk aku tuh kn.......jom2....

AKU GERAM ngan blog blog nie.......



Nie blog yg wat aku Geram....Tekan Sini
(Tuan Empunya blog yg suka mencari gadoh dan suka betting,bajet dier la yang paling power dalam berblog nie....nope aku xsuka org cmni....hahaha)




Nie blog yang wat aku geram jgk nih....Tekan Sini
(Tuan empunya blog nie,suka jiwang2 dowh....cuba tgk sekitar blog dier,ade LOVE kn...hah xke jiwang tuh namanya,muka xde la jambu sgt...hahaha)


GERAM nya aku bila tgk blog-blog nie....tp klu kawan2 ku nk tau,aku geram bukan nya knapa,aku geram2 pn bertempat tau....

Kalau korang nak tau,owner2 blog nie ADIK2 aku.....sbb tu la aku geram sgt ngan diorg...Asal ptg ade yang nk pnjam laptop,dah tu asal malam je ade yg nk pinjam laptop aku lagi....habis turn aku bila plak....adoyaiiii aku cakp...

Sebab tu la FOLLOWER2 aku xmeningkat.....aku xcukup masa utk BW(blogwalking)....Kesian aku

P/s: The moral of the Story: Jadilah Abg Long yang terBAEK utk ADIK2 nya ok....

peace no war.......







7 comments:

  1. aloo kesian.. haha~ beli laa laptop sebijik untuk diorg.. =D


    btw, saya tag kamu.. =D
    award comey lotey untuk kawan-kawan aje..

    ReplyDelete
  2. aiyakkkk.......nk kna beli ek.....ingat nk bli jugak tuh....tp nnti2 lah.....

    ReplyDelete
  3. hahaaa..okeyy la tuhh....mne lagik nak cari abg yg baekk aty cmnie kan...ehee..;))


    _cik layang-layang

    ReplyDelete
  4. alolo. adik rupenya.
    hahaha.. :)

    ReplyDelete
  5. satu keluarga ade blogg masing2 ke...
    uuhuhuhuh

    ReplyDelete
  6. @Nadd

    a'a....adik ler.....kalu org lain,dah kna hentam dah....hahaha

    ReplyDelete
  7. @Mohd Ridhuan

    tau xpe...stu kuarga ade blog..nasib mak n ayah je,xreti nk berblog nie...klu x,alamatnya.....paham2 sendri sudah...hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...