Tuesday, January 11, 2011

TT (Target Trafik)

Salam Blogger-blogger sekalian....


Hari ini aku nk kongsi sikit pasal jumlah trafik blog aku nie. Selama 2 hari berturut-turut (sabtu &ahad) trafik blog aku ni mencapai kesesakan traffik yang agak2 luar biasa la bagi pendatang baru macam aku nie. 


Alhamdulillah,aku yang masih dalam proses utk mempekenalkan blog yang xseberapa cantik nie telah  didatangi oleh sahabat2 blogger yang agak2 cute,comel,montel,hensem dan mcm2 lagi. Aku bertuah,kerana sessi blogwalking yang telah aku jalankan, menunjukkan peningkatan trafik yang agak memberangsangkan.




Ini menunjukkan yang blogger2 di Malaysia ini very supportive person. Credit to all my Followers....Thanks....

Tapi ape2 pun, trafik aku nie xdelah hebat sangat pn, nk melawan otai-otai blog mmg jauh sekali la. Boleh dikatakan perbezaan nya seperti Langit&Bumi, begitu lah perumpamaan yang boleh aku gmbarkan setakat ini. Maklum la,budak baru kan. Nasib zaman buli dah berlalu,klu x aku dah lama kna buli ngan otai-otai blogger......hehehe

Senang cite, untk kita meningkatkn jumlah trafik masuk ke dalam blog kita, kita haruslah berusaha sikit seperti melawat rakan2 blogger kita, menjengah blog2 yang kita follow dan tidak lupa tinggalkan jejak kita di blog yang telah kita lawati.

P/S: Kesesakan Traffic hanya bleh terjadi andai geng2 sume yang sama seperti aku nie (newbies) rajin dalam mem"promote"kan blog anda dan kekerapan anda melakukan sessi blogwalking(BW).

Thank to all visitors and My Followers.....

Peace No War!!!!!!






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...